söndag 15 februari 2009

Idag har det varit röjar dag här hemma var tvungen ,så att man tar sig in i förråd
och tvättstugan,tänk vad man samlar på sig .Igår på Allahjärtans dag så var jag till min kille han
fyllde 7år och bjöd på super god fika+underhållning kan tala om att han heter Fredrik.
Ska bjuda ut honom på bio lite längre fram ,får fråga hans mamma Laila om det går för sig.
Tja jag känner nu att det finns en del som har koll på mig nu när jag blitt med blog,jag är på övningsstadiet än sålänge.
Jag har lovat Maria Laila på Skapa Hobby att visa vad jag håller på med förnågot men jag är så kräsen av mig tycker att det inte blir bra nog för att visas.Men det kommer,först måste jag lära mig kameran hur jag föröver kort till datorn osv.För er som kan är det ju lätt men jag är helt novis.Känner att jag ska ge mig nu klockan är23.45 Natti Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar